wtorek, 27 sierpnia 2013

Jesienna...

Wczoraj , a potrosze i dzisiaj tworzyłam kartkę z myślą o konkretnym wyzwaniu.
Temat dowolny, ale wykonanie już według mapki 
Jak widzicie lub nie, na pasku bocznym umieściłam baner z przekierowaniem do wyzwania.
 
Jest ono organizowane przez sklep Namaste

Ponieważ moja przygoda ze scrapem i cardmaking'iem dopiero się rozpoczyna, musiałam sobie radzić bez firmowych papierów, scrapów itp.Myślę, że następne wyzwanie w moim wykonaniu będzie już bardziej profesjonalne :)
Mam nadzieję, że moja wizja Wam się spodoba. Przyznam szczerze, że mam co do niej mieszane uczucia, ale tak jest zawsze z czymś co sama zrobię.





A czemu jesień?!
bo to najpiękniejsza pora roku, 
dla ludzi kochających 
wiatr

złote liście


zbiory warzyw i owoców...


Pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. Śliczna :P Nie marudź Marudo :D Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. iście jesienna karteluszka:)...ja też zaczynałam od nieskarpowych materiałów- zaglądnij do mnie na kursik- jak samemu zrobić papier:)http://jedit-kolory.blogspot.com/2009/04/chciaam-wam-powiedziec-ze-w-koncu.html
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wizja. Ze mnie laik w tym temacie więc moje oko nie dostrzega czy elementy markowe czy nie. Jesień jednak uwielbiam ponad wszystkie inne pory roku i dlatego może mam słabość do wszystkiego co z nią związane.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię jesienne klimaty, bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna praca, prawdziwie jesienna....Dziękujemy za udział w wyznaniu Namaste !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest Twoja praca! Te kolory!!! Przypominam tylko, ze aby brać udział w losowaniu należy jeszcze na swoim blogu umieścic banerek sklepu. Pozdrawiam DT Namaste

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście nie uważam że do tworzenia kartek potrzebne są jakieś wyjatkowe papiery - wystarczy pomysł a "z niczego" można stworzyć wspaniałą prace ... popatrz na swoją - Ki DT Namaste :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Za każde pozostawione tutaj słowa- dziękuję:)