piątek, 23 sierpnia 2013

Mini relacja z odwiedzin pewnej blogerki :D

Kto miał okazję gościć na moim poprzednim blogasku ten wie, że dzięki niemu poznałam pewną fajną babeczkę. Nie jestem zbyt wylewną osobą, ale z Iwoną, bo o niej mowa wyszło samo... Czasami tak już jest ... I chociaż nasza znajomość trwa już ponad rok ( z tego co pamiętam :P) to po raz pierwszy zobaczyłyśmy się miesiąc temu podczas naszej wizyty na Śląsku. Od słowa do słowa i nadeszła pora rewanżu jeżeli chodzi o odwiedziny- Śląsk w postaci 2 osób zawitał do nas w zeszłą sobotę.
Iwona i jej K. odwiedzili nas na kilka dni i mam szczerą nadzieję, że nie mają nas po tym czasie za istnych wariatów ;D Mamy swój specyficzny upierdliwy i dość męczący sposób na siebie i życie co niektórzy odbierają czasami nader dziwnie- tak w kwestii wyjaśnienia.

Targaliśmy ich w różne mniej lub bardziej dziwne lub urokliwe miejsca. Mam nadzieję, że chociaż jakieś minimum im się podobało z tego wszystkiego ;D
Zrobiłyśmy sobie wzajemnie po raz kolejny MAŁE paczki, ale Iwona ma problemy z określaniem wielkości i to co od niej otrzymałam można określić ogromem prezentów. Ale dzisiaj pochwalę się Wam tylko jednym drobiazgem, a jednak  tak użytecznym...

TAAAADAAAAM...!!!

A to już zajawki z naszych wyjazdów...



sztuk 3 - ja w roli fotografa :P

a kuku ! Iwona we własnej osobie ;D

taki piasek w Polańczyku- jakby ktoś pytał :D




Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. Nie wiem skad wiedziałam, że dodasz to zdjęcie ;P Oj uważaj, uważaj ;P My dziekujemy za te kilka dni bo było bosko Wariatko hihihi :D ;P Opieczątkuj cały świat i obrabuj Biedronkę :P ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne widoki. Widać, że było super...
    Zagoszczę tu na dłużej...
    I zapraszam też do siebie w odwiedzinki
    Pozdrawiam cieplutko
    Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezencik!! Pozazdrościć.

    Widoki też piękne, odpoczywam dzięki tym zdjęciom ^^

    Pozdrawiam
    http://zmiana-trasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Za każde pozostawione tutaj słowa- dziękuję:)